De auteur

_MG_6553zwMarieke Heesakkers. Als Senior Marketing Professional werkzaam bij Limburgia Utiliteitsdeuren en tevens eigenaar van Marieke Heesakkers Marketing Impact.

Blogt graag marketinggerelateerd voor o.a. Marketingfacts en Inbound Industry.

Gepassioneerd bezig met ‘duurzaam verbinden’ en daar ligt de oorsprong van het idee om ‘best practices’ uit het MKB te verzamelen van Simon Sinek’s ‘Golden Circle’-TEDTalk. Geen grote Amerikaanse voorbeelden, maar aansprekende success stories dichter bij huis ter inspiratie.

Benieuwd naar welk effect dit kan hebben op jouw organisatie? Neem vrijblijvend contact met me op!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s